معرفی دوره ها

بدون ديدگاه

این بخش مختص آموزش خردسالان میباشد. 

در این دوره با رشد مهارتهای حسی ، حرکتی، دیداری و شنیداری کودکان به آسانی می توان آماده برای شروع Pockets1  شوند. (سنین ۴-۳ سال)

 

در پایان این مجموعه ۷۸ واژه، رنگ، اشکال و نوع ارزش اخلاقی و مکالمات کوتاه را کودکان می آموزند. ( سنین ۵-۴ سال)

 

 

در این دوره دامنه واژگان افزایش می باید و از دانسته های خود استفاده می کنند و با حروف نیز آشنا می شوند. (سنین ۶-۵ سال)

 

 

در این دوره مهارت های کودک در گفتگو، شنیدن و نوشتن ابتدایی افزایش می یابد. (سنین ۷-۶ سال)

 

 

 این دوره مکمل pockets 3 محسوب می شود و مهارت نوشتن و خواندن آموزش داده می شود. (سنین ۷-۶ سال)

 

 

در این سطح کودکان به یادگیری حروف انگلیسی می پردازند و با نوشتار برخی کلمات ساده آشنا می شوند. مدرسین در موسسه زبان پارسیان در سطح family starter، برخی مکالمه های ابتدایی و روزمره را به بچه ها یاد می دهند. این سطح، دارای کتاب Alphabet book (کتاب الفبا) است که برای آموزش صحیح الفبای انگلیسی مناسب می باشد. کتاب Student book، کتاب اصلی آموزش زبان می باشد که انتهای هر درس آن شامل یک ویدیوی کوتاه می باشد. ،در آخر کتاب استیکر(برچسب) کلمات جدید هر درس وجود دارد که بچه ها از چسباندن آن ها لذت می برند. کتاب دیگر workbook (ورک بوک) می باشد که برای تکرار و تمرین دروس اصلی می باشد.

در این کتاب کودکان کم کم با نوشتار جملات ساده و پایه انگلیسی آشنا می شوند و مکالمه ی آن ها هم بهتر می شود. در این سطح کودکان قادر خواهند بود تا در مکالمه ی خود از جملات ابتدایی زبان انگلیسی استفاده کنند. این سطح هم دارای کتاب اصلی student book می باشد که آموزش کودکان به وسیله ی این کتاب صورت می گیرد. کتاب workbook (ورک بوک) برای تمرین دروس درس داده شده است. در این سطح کتاب های داستان سطح starter یا easy starter استفاده می شود.

در این سطح، کودکان با برخی فعل های اصلی زبان انگلیسی آشنا می شوند و یاد می گیرند تا با آن ها جمله بسازند و از آن ها در صحبت کردن خود استفاده کنند. آن ها همچنین با انواع زمان های حال انگلیسی آشنا می شوند. زبان آموزان موسسه زبان پارسیان ، در سطح family 2 ، می توانند به راحتی در کلاس انگلیسی صحبت کنند. کتاب Student book به عنوان کتاب اصلی آموزش، کتاب Workbook برای تکالیف و تمرین ها استفاده می شود. در این سطح کتاب های داستان level 1 استفاده می شود.

در این سطح، زمان حال مضارع به طور کامل به زبان آموزان آموزش داده می شود و می توانند در مورد زمان حال راحت صحبت کنند. زمان گذشته هم آموزش داده می شود. Student book کتاب اصلی و workbook کتاب تمرین می باشد.در این سطح کتاب های داستان level 2 استفاده می شود.

در این کتاب زبان آموزان با انواع زمان ها آشنا می شوند. این سطح دارای کتاب های Student book (کتاب اصلی) ، workbook (ورک بوک) به عنوان کتاب تمرین استفاده می شود.  در این سطح کتاب های داستان level 3 استفاده می شود.

زبان آموزان در این کتاب، همه ی زمان ها را به طور حرفه ای یاد می گیرند. همچنین با جمله های پیچیده تر و بسیاری از اصطلاحات مورد استفاده در قواعد گرامری آشنا می شوند. کتاب های Student book (کتاب اصلی آموزش)، workbook (ورک بوک) به عنوان کتاب تمرین و تکالیف،  از کتب این سطح می باشند. در این سطح کتاب های داستان ۵ – level 4 استفاده می شود.

سطح ۶ که آخرین سطح از سری کتاب های family & friends می باشد، همه ی زمان های انگلیسی را کامل می کند. در این سطح زمان های پیچیده تر و دستور زبان کامل تری آموزش داده می شود. Student book و Workbook و در این سطح کتاب های داستان level  ۵- ۶ استفاده می شود. و لازم به ذکر است که زبان انگلیسی هیچ گاه انتها ندارد و زبان آموزان پس از پایان کتاب های Family and Friends، به دوره های نوجوانان یا بزرگسالان می روند و با کتاب های جدید تر ، روز به روز دانش انگلیسی و مهارت گفتار ( Speaking )، مهارت نوشتاری ( Writing )، مهارت شنیداری (Listening) و مهارت خواندن ( Reading )خود را بهتر می کنند.

پ

 

سری کتاب‌­های آموزش انگلیسی Top Notch برای تمامی سطوح (مبتدی، متوسط، پیشرفته) مناسب است و یکی از  بهترین مجموعه های آموزش زبان جوانان و بزرگسالان است و این سری شامل ۴ کتاب است که زبان‌آموزان را از سطح A1 به سطح B1 می‌رساند. کتاب فوق شامل شش سطح میباشد که سطح اول آن (Fundamental) است که مطالب پایه را آموزش میدهد و سطح هایی بعدی شامل Top Notch 1,2,3 میباشند.

تمامی سطوح این دوره کامل آموزشی، دارای کتاب دانش آموز یا (Student book) کتاب کار یا همان (Work book) به همراه CD صوتی است.

مجموعه Top Notch یکی از مناسب‌­ترین سری کتاب­‌های آموزش زبان انگلیسی ست که از به روزترین روش­‌های آموزش زبان و با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا که آموزش را سریع‌­تر، راحت‌­تر و با کیفیتی مطلوب منتقل میکند. سپس زبان آموزان خود را آماده می کنند تا با استفاده از این مجموعه به راحتی و با لهجه آمریکایی به زبان انگلیسی صحبت کنند.

به صورت کلی ترتیب کتاب های Top Notch به شکل زیر است:

 

کتاب های Fundamental  برای افرادی است که یا به تازگی قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند. و کسانی که در دوره تحصیلی ، تا حدی زبان انگلیسی را آموخته اند، ولی توانایی استفاده مناسب را از آموخته های خود ندارند. این کتاب مهارت های معرفی شده در سطح A1 میباشد. این سطح شامل چهارده درس است. در دو کتاب FundamentalA , Fundamental B تدریس می شود.

 

کتاب ۱ Top Notch برای زبان آموزان طراحی شده است که کتاب Fundamental  را به پایان رسانده اند. در کتاب Top Notch 1 تمام مهارت های مربوط به سطح A1 معرفی شده و برخی مهارت های A2 آموزش داده می شود. این سطح شامل ده درس میباشد. در دو کتاب زیر تدریس می شوند.

 

 

کتاب Top Notch 2  برای زبان آموزانی در نظر گرفته شده که در سطح نسبتا متوسطی از اطلاعات دستور زبان و دایره لغات هستند. سومین کتاب Top Notch مهارت های سطح A2 را به طور کامل معرفی می کند و برخی مهارت های سطح B1 را هم پوشش می دهد. این سطح شامل ده درس است. در دو کتاب زیر تدریس می شود.

 

 

کتاب Top Notch 3  چهارمین کتاب، از سری کتاب های Top Notch می باشد و به طور کامل سطح B2 را پوشش می دهد و این سطح نیز مانند دو سطح قبلی شامل ده درس است.در دو کتاب زیر تدریس می شود.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه